Trening jačanja kapaciteta o obmanjujućem oglašavanju prehrambenih proizvoda

Osnovni cilj ovog treninga je bio da se potrošačkim NVO omogući da analiziraju i prezentuju rezultate o obmanjujućem oglašavanju, u oblasti bezbjednosti i kvaliteta hrane.
Trening o obmanjujućem oglašavanju prehrambenih proizvoda održan je 29. i 30. novembra 2016.godine, kojem je prisustvovalo 14 učesnika. Teme koje su bile obuhvaćene treningom odnose se na: identifikovanje potencijalnih obmanjujućih reklama, specifičnosti obmanjujućeg oglašavanja usmjerenog ka djeci putem različitih kanala, takođe i na nepoštenu poslovnu praksu. Učesnici su upoznati sa slučajevima obmanjujućeg oglašavanja i ulogom nevladinih organizacija u odbrani prava potrošača u ovoj oblasti. Učesnici su imali takođe i praktični dio, analizirali su deklaracije prehrambenih proizvoda, koji su kupljeni u prodavnicama u Crnoj Gori, a na kraju su dobili povratne informacije od predavača o njihovoj analizi.
Trening su vodili eksperti Litvanskog Instituta za potrošače.